Praktiska upplysningar och anmälan läskonferensen 2025
Datum
Fredagen den 17 oktober 2025.
Tid
Vi hälsar välkommen kl. 09.00 och avslutar kl. 16.45.
Plats
Konferensen genomförs på Högskolan Kristianstad, aulan i hus 7, ingång via Glashuset, 07-318. Hitta hit och på campus.
Konferensavgift
1 000 kr inkl. förmiddagskaffe, enklare lunch och eftermiddagskaffe samt allt i programmet, moms tillkommer. Konferensavgiften faktureras deltagarens arbetsplats enligt valt betalningssätt vid anmälan.
Anmälan
Anmäl senast 29 augusti på länk nedan. Anmälan är bindande, ersättare kan utses av arbetsgivaren. Arbetsgivarens godkännande krävs. Vi tillämpar först till kvarn. Vi kan ta emot max 200 deltagare.
Högskolan Kristianstad använder Axaco för anmälan till konferens och betalning av konferensavgift. Vänligen fyll i fullständiga uppgifter för att anmälan och fakturering ska fungera smidigt. Länk till anmälan finns här!
Uppgifter som krävs vid anmälan som gäller fakturering finns ofta på kommunens alternativt arbetsgivarens hemsida. Kommuner kräver att fakturor ska skickas elektroniskt via e-faktura. Fakturor i pdf-format godkänns inte. Hur fakturan ska vara märkt anges på den egna hemsidan alt fråga arbetsgivaren. Man kan söka på hemsidan "Hur man fakturerar xx kommun" för att hitta uppgift om Peppol-ID och GLN nummer.
Information
Frågor om innehåll kan ställas till Christina Lindh,
e-post christina.lindh@hkr.se
Frågor om anmälan kan ställas till Sofie Hardö,
e-post sofie.hardo@hkr.se
Allmänna villkor
Ta del av information kring allmänna villkor för det avtal som ingås med din arbetsgivare i samband med anmälan.
Tillbaka till läskonferensens startsida!